Instrukcja dołączania do warsztatów online – MS Teams

Zajęcia będą odbywać się z użyciem aplikacji Microsoft Teams. Jednak nie będzie wymagana instalacja aplikacji czy zakładanie konta. Poniżej znajdą Państwo instrukcje jak dołączyć do zajęć bez konieczności instalacji aplikacji i posiadania konta.

Instrukcja dołączenia do zajęć bez użycia aplikacji:

1. Aby dołączyć do zajęć bez konieczności instalacji aplikacji i zakładania konta, należy skorzystać z przeglądarki Microsoft Edge, która jest dostępna na każdym komputerze z systemem Windows.

2. Przeglądarka powinna być dostępna w pasku zadań na dole monitora (niebiesko zielona, okrągła ikona) lub na pulpicie. Jeśli nie mogą jej Państwo znaleźć ani w pasku zadań ani na pulpicie, polecamy skorzystać z opcji wyszukiwania (lupki) wpisując Microsoft Edge.

3. Jeśli już otworzyli Państwo przeglądarkę, wystarczy przekopiować przesłany przez nas link i wkleić w okno przeglądarki, a następnie wcisnąć Enter.

4. Jeśli mają Państwo zainstalowaną aplikację Teams na komputerze, pojawi się informacja: „Ta witryna próbuje otworzyć aplikację Teams” – jeśli nie mają Państwo konta, bądź nie chcą korzystać z tej aplikacji klikamy Anuluj, a następnie wybieramy w oknie opcję „Kontynuuj w tej przeglądarce”. Jeśli nie mają Państwo aplikacji od razu proszę wybrać opcję „Kontynuuj…”

5. Kolejno w odpowiednim miejscu wpisujemy imię, włączamy mikrofon i ewentualnie jeśli Państwo chcą także kamerę i klikamy Dołącz. Spotkanie uruchomi się automatycznie, jeśli tylko prowadzący rozpocznie zajęcia.

Zajęcia powinny działać także w przeglądarce Chrome, jednak nie gwarantujemy, że bez żadnych problemów technicznych. Jeśli posiadają Państwo konto Office 365, Microsoft i aplikację to zachęcamy do korzystania także z tej formy.

Udostępnij: